wtorek, 1 października 2013

Kaptur z szalem czerwony

Uwielbiam warkocze na drutach!
Mogę je robić w nieskończoność :-)

Wczoraj skończyłam kaptur z szalem w warkocze, mam nadzieję, że właścicielka będzie zadowolona.
Kaptur różni się od poprzedniego, jest bardziej mnisi/krasnali dzięki wyraźnemu czubkowi. Taki miał być. Jak przy płaszczu Marion w Robin Hoodzie :-) Jest też bardziej obszerny, luźny, zgodnie z życzeniem zamawiającej.
Wokół kaptura jest zrobiony tunel, w który można wpuścić sznurek w razie czego.
Szal zapinany będzie na 4 guziki.
Włóczka to mieszanka pięciu różnych - bawełny, akrylu, bawełny z akrylem. Robiłam z pięciu szpul jednocześnie. Bardzo mi się tu przydały stojaki na włóczkę :-)

Cena 65zł

Jeśli chcesz dla siebie taki kaptur, napisz do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...